Archive for the tag 'off-road'

апр. 21 2008

До Магадан и назад (с джип)

Това е един особен пътепис. Авторът разказва за пътуването на негови приятели до Магадан и обратно с един джип. Само вижте картата на пътешествието и четете нататък: Related posts: Няма подобни пътеписи, този е пълен уникат!    Изпрати пътеписа като PDF

апр. 07 2008

До Сирия през кюрдските райони на Турция (4): Сирийската пустинята и Дамаск

Здравейте отново на новия адрес на блога за пътешествия „Пътуване до…“ Днес откриваме редовната работа на сайта с последната част на пътуването на Африканчо (Георги Георгиев) из Сирия и Турция. Надявам се новият сайт да ви хареса, въпреки, че все още какво има да се желае от него (пълен съм с идеи за функционалности, но […]

мар. 21 2008

До Сирия през кюрдските райони на Турция(3): Из пустинята в Сирия

Сирия, пустиня, Тазмор, Палмира, Турция, Анадола, Мала Азия, Близък Изток Трета част от приключенията из Сирия и Турция (предишната част е тук >>>, а началото – ето тук>>>) След дълго отсъствие ето и поредната част от пътеписа България — Сирия, ще Ви разкажа с голямо увлечение, до колкото мога, за нашата одисея след последната вечер […]