Archive for the tag 'Язд'

ное. 26 2019

11 000 км до Иран, Ирак и Източна Турция (3): Язд, Бам и Персийския залив

Продължавме с Любо в пътуването му до Иран и Ирак. Започнахме с прехода през Турция, и продължихме към Техеран. Днес поемаме към Язд, Бам и Персийския залив. Приятно четене: (КЛИКАЙТЕ НА ЗАГЛАВИЕТО!)

юли 28 2018

Из Иран (4): От Чак-Чак до лагер Shahdad Desert Camp в пустинята Дащ е Кявир

Продължаваме пътуването из Иран с мотора на Борислав – в първата част прекосихме Турция, преминахме от граничния Базарган до средата на пустинята Дащ е Кявир, продължихме през пустинята кък лагера Чак-Чак. Днес през Язд ще стигнем до следващия пустенен лагер – Шехдад. Приятно четене: От Чак-Чак до лагер Shahdad Desert Camp в пустинята Дащ е […]

май 12 2015

През Азия на автостоп (2): Иран

Продължаваме заедно с Георги и Маргарита в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, да видим днес как ще се справим с Иран. Приятно четене: Иран част втора от През Азия на автостоп 10.04 На сутринта закусваме и отново потегляме с тира на Абдуллах. Решаваме да пропуснем Табриз, тъй като сме ограничени […]