Етикети: Шри Ланка

На сърфа – в Шри Ланка 2

Шри Ланка (4): На плаж и сърф в Шри Ланка

Продължаваме пътуването из Шри Ланка с Крум. Бяхме на плаж в Негомбо и разгледахме Анурадхапура, продължихме до скалата Сигирия и резервата Яла, а днес вече отиваме на плаж и да караме сърф Приятно четене:...

Чаена плантация – Шри Ланка 0

Шри Ланка (3): Чаената плантация и резерватът Яла

Продължаваме пътуването из Шри Ланка с Крум. Бяхме на плаж в Негомбо и разгледахме Анурадхапура, после продължихме до скалата Сигирия, а днес сме в резервата Яла Приятно четене: Шри Ланка далеч от снега през...

Влака – Шри Ланка 3

Шри Ланка (2): Скалата Сигирия и до Нувара Елия с влак

Продължаваме пътуването из Шри Ланка с Крум. Бяхме на плаж в Негомбо и разгледахме Анурадхапура. Днес продължаваме до скалата Сигирия, а после ще се повозим и на влак Приятно четене: Шри Ланка далеч от...

Плаж – Негомбо, Шри Ланка 2

Пътепис Шри Ланка (5): Негомбо и Канди

Продължавеме с пътеписа на Бале за пътуването му из Индия, който по обективни причини от днешната пета част се превръща в Пътепис Шри Ланка. В първата част тръгнахме от Берлин, през Бомбай, стигнахме Кочи....