Archive for the tag 'Шкодренско езеро'

ное. 02 2015

Балканска обиколка

Днес Йордан ще ни води през Балканите – по един от кратките, но все още непознати маршрути до Дубровник и обратно. Приятно четене: Балканска обиколка Пътепис за едно пътуване през Македония, Косово, Албания, Черна Гора, Хърватия, Босна и Херцеговина и Сърбия Идеята да напиша този пътепис ми хрумна още когато планирах пътуването, тъй като си […]

ное. 04 2013

Езера, ветрове и приятели (3): Черна гора

Продължаваме с пътуването на Петя из близките Западни Балкани. Започнахме със Скопие и Хераклея край Битоля, продължихме с Охрид и Албания, а днес ще влезем в Черна гора. Приятно четене: Езера, ветрове и приятели част трета Черна гора Срещаме няколко магарета, спокойно пасящи до пътя. Харесват ни. Приближават се, а едното облизва фаровете на нашия […]

окт. 19 2011

До Будва и Котор в Черна гора (Моята вълшебна хърватска приказка – 1 част)

От днес с Владимир започваме една обиколка до Черна гора и Хърватска. Започваме с Будва и Котор. Приятно четене: Моята вълшебна Хърватска приказка час първа До Будва и Котор в Черна гора Ето, че дойде времето да ви разкажа моята вълшебна Хърватска приказка. Това се случи в средата на септември тази година, когато дойде деня, […]