Archive for the tag 'Шкодра'

Ное. 02 2015

Балканска обиколка

Днес Йордан ще ни води през Балканите – по един от кратките, но все още непознати маршрути до Дубровник и обратно. Приятно четене: Балканска обиколка Пътепис за едно пътуване през Македония, Косово, Албания, Черна Гора, Хърватия, Босна и Херцеговина и Сърбия Идеята да напиша този пътепис ми хрумна още когато планирах пътуването, тъй като си […]

окт. 21 2014

Албания (3): Шкодер (Шкодра)

Завършваме  албанското приключение на Роси, като част от голямото ѝ пътуване из Средиземноморието. Вече посетихме Гирокастро, после бяхме в Дурес, а днес яе тръгнем в позока Черна гора, за да минем през Шкодра. Приятно четене: Албания част трета Шкодер (Шкодра) продължение на голямото пътуване От Янинското езеро и Метеора до Лаго Маджоре и Сакро Монте […]

окт. 27 2008

Балкански багри (2)

Продължаваме с пътуването на Пламен до през западните Балкани и Венеция. Вече проследихме пътя му Бургас — Самобор — Любляна — Постойна- Венеция — Плитвички езера — Трогир, а сега ще продължим към Дубровник — Будва — Шкодер — Дуръс — Елбасан — Охрид — Скопие- Бургас. Приятно четене: Балкански багри част втора Дубровник — […]

февр. 25 2008

От Черна гора през Албания към Струга (Из Балканите (2))

Нашите двама авантюристи, продължават пътешествието си из Балканите. Авторът на този пътепис към този момент е най–възрастният пътешественик в нашия сайт. (първа част е тук>>>) От Черна гора през Албания към Струга част втора на Из Балканите След Котор, в дъното на фиорда предупреждавам Иван, че следват жестоки серпантини докато изкачим планината, а неочаквано пред […]