Archive for the tag 'Шинкансен'

Пътуване до Япония – 3 част

Предишните части: Пътуване до Япония – начало Пътуване до Япония – втора част продължаваме с Пътуване до Япония 3 част Здравейте всички, Много вода изтече по японските реки откак не съм ви писала. Невъзможно е да сведа до ваше знание всичко, което се случи, затуй ще карам по темата за гайджините, които тук не се […]

Пътуване до Япония – 2 част

Началото е тук: Пътуване до Япония – Първа част а сега продължаваме с Пътуване до Япония 2 част Привет на всички, Откакто сме в Токио, с изключение на първия ден, разбрахме как се чувстват лондончани. Като по Елин Пелин: “Като заваля – та цяла неделя. Вали, вали. Тихо, кротко – напои хубаво майката земя…” Да […]

Пътуване до Япония – 1 част

Тази история е съставена от няколко мейла, писани от моя любима колежка, която посети Япония през пролетта на 2004. Писмата първоначално бяха предназначени изключително и само за лично четене. Точно в това се състои най-голямата им ценност! Затова след малка редакция (имената са сменени и са ползвани инициали) с нейно разрешение (за което съм й […]