Archive for the tag 'Шерлок Холмс'

февр. 26 2010

Лондон с Пепеляшка (2)

Продължаваме с фоторазходката на Пепеляшка из Лондон. Започнахме със Сити, а сега продължаваме по Темза. Приятно четене и гледане:

Лондон с Пепеляшка

част втора:

Разходка с корабче по Темза

– реката, която придава особен чар на Лондон.

Лондонското око и Парламентът – разходка с корабче по Темза – Лондон, Англия

През 50-те години тя е била биологически мъртва от многото замърсявания. През 80-те години започва възраждането на реката,на мястото на пристанища и докове се издигат съвременни постройки, така се ражда новият, модерен квартал Докландс с кулата на Кей Канари.

Лондонското сити – разходка с корабче по Темза – Лондон, Англия

Днес повече от 100 вида риби живеят в чистата вече река, дори и чувствителната към екологията сьомга. И предоставя на Лондончани прекрасни възможности за развлечения. А пътуването с корабче по Темза предлага смайващи гледки.

Тауър бридж :

Тауър бридж, Лондон

Тауър бридж – Лондон, Англия

Общо 34 Лондонски моста пресичат Темза.