Етикети: Черна гора

Дубровник 2

През девет планини в десета – на море (Котор – Дубровник – Будва)

Отдавна не бяхме пътувале заедно с Тишо – днес с него ще тръгнем на море през девет планини – в десета. Приятно четене: През девет планини в десета – на море Котор – Дубровник...

Черна гора и Цетине 0

Черна гора и Цетине

Днес Цветан ще ни води до Черна гора и Цетинския манастир. Приятно четене: Черна гора и Цетине Страшно красива панорама! Това запомнихме ние преди 30 години по време на нощния преход от Которския залив...

Барбекю, Косово 3

Фори из Балканите (2): Косово

Фори продължава пътешествието си из Балканите, което започна със Санджак и Черна гора и което продължава днес към Косово. Приятно четене: Косово част втора на Фори из Балканите Първоначалната ни идея беше да станем прилично...

Фори из Балканите (1): През Санджак за Черна гора

Фори отдавна не беше писал, затова сега с голямо удоволствие ви представям тазгодишното му пътешествие из Балканите. Приятно четене: През Санджак за Черна гора част първа на Фори из Балканите А бяхме млади… Естествено,...

Балканска обиколка

Днес Йордан ще ни води през Балканите – по един от кратките, но все още непознати маршрути до Дубровник и обратно. Приятно четене: Балканска обиколка Пътепис за едно пътуване през Македония, Косово, Албания, Черна...

Черна гора на автостоп 1

Подгорица, Котор и Острожки манастир в Черна гора (На стоп из Балканите 3)

Продължаваме пътуване на автостоп из Балканите заедно с Петър. Започнахме с Охрид, бяхме на плаж в Албания, а днес вече сме в Черна гора. Приятно четене: Подгорица, Котор и Острожки манастир в Черна гора...

Пераст, Черна гора 3

Черна гора (4): Пераст

Средиземноморското пътешествие на Роси продължава из Черна гора – първоначално през Бар стигнахме Будва, послея разгледахме Будва, а за последно бяхме в Котор. Днес сме в Пераст. Приятно четене: Черна гора част четвърта Пераст...