Archive for the tag 'църква'

апр. 28 2017

Тур дьо Странджа или колоездене по граничната бразда

Заедно със Стоян, днес ще обиколим из Странджа с велосипед. Приятно четене: Тур дьо Странджа или колоездене по граничната бразда Много често една случайна среща може да доведе до интересни последици. Една зимна сутрин си карах ски на Лалето на Витоша и няколко пъти се случваше да се возя на лифта с едно и също […]

апр. 25 2017

Анадолската обиколка с кола (2): Мардин

Заедно с Домоседа продължаваме обиколката из Анадола – започнахме с Аксарай и Харан по пътя към Шанлъурфа и Гьобекли тепе, а днес сме в Мардин на кюрдска сватба, за да стигнем до Дара. Приятно четене: Анадолската обиколка с кола част втора Мардин на кюрдска сватба С пристигането в Мардин се ориентирахме интуитивно до най-доброто място […]

февр. 12 2016

Рим – всички гледни точки (3): Рим оттук – оттам

Продължаваме с разходката из Рим – започнахме с археологическия Рим, после – по фонтани и площади. Днес ще продължим разходката си към остров Тибър и околностите. Приятно четене: Рим всички гледни точки (едно пътуване до Рим през август 2014) 3-та част Рим оттук – оттам Първата забележителност, която посетихме на третия ден беше църквата Сан Джовани […]

Дек. 23 2015

Манастир Дечани, Косово

Днес Цветан ще ни води до Косово – в манастира Високи Дечани, с който пътепис искам да ви пожелая светли празници! 🙂 Манастир Дечани, Косово През Проклетия до Дечани в Косово Дългият преход от Котор до Цетине завърши на една полянка край пътя, където разпънахме палатката. Прохладната вечер под звездите над Проклетия, искрите на лагерния […]