Етикети: църква

Сигнахи – Грузия: човек с мотоциклет 0

Грузия: човек с мотоциклет (8): Сигнахи

Продължаваме пътуването из Грузия с мотора на Владимир. Първият етап беше преходът през Турция, после влязохме в Грузия и спряхме в селцето Местия,направихме преход от Местия до Тбилиси, разгледахме Тбилиси, после поехме към Казбеги,...

„Нотр Дам“, Notre-Dame de Paris – Париж, Франция 1

Назад към Париж (5): Църквите на Париж

Продължаваме с пътуването на Вида и Павлина до Париж – започнахме с пътуването до Париж с влака, същинското посещение на Париж започна с Пале Роял и Айфеловата кула, улиците на Латинския квартал, Марé и...

Тбилиси, Грузия 0

Грузия: човек с мотоциклет (4): Тбилиси

Продължавме пътуванети из Грузия с мотора на Владимир. Първият етап беше преходът през Турция, после влязохме в Грузия и спряхме в селцето Местия, а за последно от Местия стигнахме до Тбилиси. Днес ще разгледаме...

Граница с оргада – Странджа с велосипед 1

Тур дьо Странджа или колоездене по граничната бразда

Заедно със Стоян, днес ще обиколим из Странджа с велосипед. Приятно четене: Тур дьо Странджа или колоездене по граничната бразда Много често една случайна среща може да доведе до интересни последици. Една зимна сутрин...

Кюрдска сватба – Мардин, Турция 4

Анадолската обиколка с кола (2): Мардин

Заедно с Домоседа продължаваме обиколката из Анадола – започнахме с Аксарай и Харан по пътя към Шанлъурфа и Гьобекли тепе, а днес сме в Мардин на кюрдска сватба, за да стигнем до Дара. Приятно...

нощната гледка от моста Ponte Garibaldi – Рим, Италия 2

Рим – всички гледни точки (3): Рим оттук – оттам

Продължаваме с разходката из Рим – започнахме с археологическия Рим, после – по фонтани и площади. Днес ще продължим разходката си към остров Тибър и околностите. Приятно четене: Рим всички гледни точки (едно пътуване до...