Етикети: циклади

Остров Сирос – Циклади, Гърция 2

Гръцка островна сводка (3): Остров Сирос

Продължаваме на обиколката из Цикладите, заедно с Домоседа. Започнахме с островите Делос, Миконос и Парос,  продължихме из Донуса, Икария и Фурни, днес сме вече сме на остров Сирос. Приятно четене: Гръцка островна сводка Делос, Миконос, Парос, Донуса, Икария, Фурни, Сирос, Родос част трета...

Яхта – Циклади, Егейско море – Гърция 5

Гръцка островна сводка (2): Донуса, Икария и Фурни

Продължаваме на обиколката из Цикладите, заедно с Домоседа. Започнахме с островите Делос, Миконос и Парос, днес сме вече из Донуса, Икария и Фурни. Приятно четене: Гръцка островна сводка Делос, Миконос, Парос, Донуса, Икария, Фурни, Сирос, Родос част втора Донуса, Икария и Фурни...

Котка – Остров Миконос, Гърция 4

Гръцка островна сводка (1): Делос, Миконос, Парос, Донуса, Икария, Фурни, Сирос, Родос

В тези мъгли как да не избягаме по гръцките острови? Поемаме на обиколка из Цикладите, заедно с Домоседа. Приятно четене: Гръцка островна сводка Делос, Миконос, Парос, Донуса, Икария, Фурни, Сирос, Родос част първа Делос,...

о.Сирос – Циклади, Гърция 0

Довиждане, Циклади! (Магията на гръцките острови 7 – 5)

Завършваме плаването си из гръцките острови с лодката на Димитър. Цикладите започнахме с остров Андрос, бяхме на остров Тинос, остров Миконос и остров Сирос. Днес от остров Сирос ще поемем обратно към дома. Приятно...

Остров Миконос – Егейско море, Гърция 1

Остров Миконос (Магията на гръцките острови 7 – 3)

Продължаваме плаване си из гръцките острови с лодката на Димитър. Цикладите започнахме с остров Андрос, бяхме на остров Тинос, а днес сме на остров Миконос. Приятно четене: Магията на гръцките острови или из Цикладите...

Остров Тинос, Гърция – Циклади, Егейско море 2

Остров Тинос (Магията на гръцките острови 7 – 2)

Продължаваме плаване си из гръцките острови с лодката на Димитър. Цикладите започнахме с остров Андрос, а днес сме на остров Тинос. Приятно четене: Магията на гръцките острови или из Цикладите (Андрос – Тинос –...

Остров Андрос – Циклади, Гърция 2

Остров Андрос (Магията на гръцките острови 7 – 1)

Започваме седмото си плаване из гръцките острови с лодката на Димитър – този път това ще са островите от Цикладите. Започваме с остров Андрос. Приятно четене: Магията на гръцките острови или из Цикладите (Андрос...

Санторини 7

Санторини: в прегръдките на вулкана

Гответе се, гответе се –  идва лятото и романтикате, която беше в машините ) ще се премести към залезите, виното и гледките 🙂 Днес Тихомир ще ни води до остров Санторини и освен гледките...