Archive for the tag 'център'

февр. 01 2017

Пътуване до Париж (6): Разходка по музеите

Продължаваме заедно с Влади обиколката на Париж. По пътя спряхме във Виена, после пристигнахме във френската столица. , после тръгнахме из Париж, след което ходихме на представление в Мулен Руж и обиколихме замъците по река Лоара. Последния път бяхме в Монпарнас и ходихме на представление в Лидо. Днес ще се разходим по музеите на Париж […]

дек. 01 2015

Познан, Катовице и Краков (Полша – 2 част)

С Деси продължаваме из Полша – започнахме с Вроцлав, днес продължавеме с Познан, Катовице и Краков. Приятно четене: Познан, Катовице и Краков част втора из Полша Познан Сега предлагам да се отбием набързо в Познан – на север – 150 км междуградски път – хубав, оживен, с много камери и кръгови кръстовища. Ние тръгнахме къде обедно време и най-случайно […]

дек. 11 2014

Хърватия (2): Центърът на Дубровник

Средиземноморското пътешествие на Роси продължава към Хърватия – пристигнахме вече в Дубровник, а днес ще разгледаме центъра му Приятно четене: Хърватия част втора Дубровник продължение на голямото пътуване От Янинското езеро и Метеора до Лаго Маджоре и Сакро Монте ди Орта автор: Росица Йосифова   Центърът на Дубровник Дубровник е под „венецианско” в годините на […]