Етикети: център

Е, това го е рисувал Пикасо – Музей на Пикасо, Париж 0

Пътуване до Париж (6): Разходка по музеите

Продължаваме заедно с Влади обиколката на Париж. По пътя спряхме във Виена, после пристигнахме във френската столица. , после тръгнахме из Париж, след което ходихме на представление в Мулен Руж и обиколихме замъците по...

Познан, Катовице и Краков (Полша – 2 част)

С Деси продължаваме из Полша – започнахме с Вроцлав, днес продължавеме с Познан, Катовице и Краков. Приятно четене: Познан, Катовице и Краков част втора из Полша Познан Сега предлагам да се отбием набързо в Познан – на север...

Хърватия (2): Центърът на Дубровник 2

Хърватия (2): Центърът на Дубровник

Средиземноморското пътешествие на Роси продължава към Хърватия – пристигнахме вече в Дубровник, а днес ще разгледаме центъра му Приятно четене: Хърватия част втора Дубровник продължение на голямото пътуване От Янинското езеро и Метеора до...

Украйна на мотор, 2013 (4): Из центъра на Одеса

Продължаваме с обиколката из Украйна с мотора на Антон. В първата част стигнахме до Молдова, после влязохме в Украйна и през Болград стигнахме до Одеса, а за последно посетихме Катакомбите на Одеса. Днес ще...

Езиков курс в Монпелие (3): Неуспешно мутирам в романтичен франкофон

След курса по френски сутринта, Комитата ще ни води на нощна разходка из Монпелие. А ще отидем и до местния зоопарк. Приятно четене: Неуспешно мутирам в романтичен франкофон Втори ден и трети ден (трета...