Archive for the tag 'Централна гара'

авг. 15 2017

С влак от София до Истанбул

Мой ред е да ви разкажа как, дали и защо да ползвате влака София – Истанбул. Приятно четене: С влак от София до Истанбул и обратно Преди няколко месеца Турските железници възстановиха директния влак между Истанбул и София (заедно с него отново има влак Истанбул – Букурещ и Истанбул–Белград, както и Истанбул–Сараево). Влаковете за София, […]

авг. 18 2015

Пътят към Копенхаген (1 част на Екскурзия из Скандинавия)

Влади тръгва на екскурзия из скандинавските страни. Днес ще минем пътя от София до Копенхаген с миниатюрен бус. Какво му се случи ли? Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия част първа Пътят към Копенхаген С този пътепис ще се опитам да пресъздам атмосферата и светлината, в която видях посещаваните от мен страни, градове и забележителности. Няма […]

юни 30 2015

До Финландия на Голф (5): Хелзинки

Продължаваме по пътя за Финландия с Голфа на Иван. Започнахме с Румъния и Лвов в Украйна, продължихме през Белорусия, минахме през Москва, Новгород, Санкт Петербург и Виборг, а днес достигаме крайната си цел – Хелзинки във Финландия Приятно четене: Хелзинки Финландия част пета на До Финландия на Голф Стигнахме и до Финландия. Промяна определено се […]

окт. 18 2013

Амстердам (или Как да намерим Червените фенери)

Е, днес ще отскочим до Амстердам – не, няма да пушим, но това, знаете, не е единственият възможен грях в този град. Сега сериозно: който е чувствителен, непълнолетен и изобщо – нежна душа – не е за вас това това четиво. На останалите – приятно четене: (кликнете на заглавието горе)