Етикети: Хърватска

Хубаво място, ей!

Остров Свети Никола, Хърватия 2

Седмица в Хърватия (3): Нудистките плажове край Пореч

Продължаваме с почиваката на Влади в Хурватия. Първо пристигмахме в Пореч, после обикаляхме из Върсар и Ровин, а днес ще обиколим с колело по съседните плажове и ще стигнем до остров Свети Никола. Приятно...

Пореч, Хърватия 5

Седмица в Хърватия(1): Зелената лагуна, Пореч

Започваме разказа на Влади за тагодишната му почивка в Пореч, Хърватия. Приятно четене: Седмица в Хърватия: Зелената лагуна, Пореч на почивка част първа Пореч – първи впечатления Ден първи – 01.09.2017 г. Пътят до...

С Форд до Западна Африка, 2017 (1): Резюме

Отново тръгваме на път заедно с Валентин. След като обикаляхме Азия с героичния му Опел и след миналогодишното пътуване от остров Кипър в посока Баренцово море, от днес потегляме с неговия Форд към западния...

Нови град, Хърватия 3

От Монблан до Ихтиман (2): От Венеция до Сливница с велосипед

След като изкачихме Монблан, днес с колело ще тръгнем от Алпите към България. Приятно четене: От Венеция до Сливница с велосипед част втора на От Монблан до Ихтиман Полетът на Симеон беше в 14:00...

Любляна, Словения 6

Загреб и Любляна (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 2 част)

Днес Елена ще ни разкаже за Загреб и Любляна – част от тазгодишното ѝ пътуване из Европа тази година, и с чийто изводи и съвети се запознахме предишния път. Приятно четене: Пътуване из Европа...

Загреб при дъжд

Днес ще идем до близката Хърватия. Девора ще ни води до Загреб по един красив начин. Приятно четене: Загреб при дъжд И ние, както повечето хора, на които им писнаха студовете и лошото време,...

Загреб (Моята вълшебна хърватска приказка – 4 част)

Днес завършваме обиколката на Влади из Западните Балкани. Почнахме с Будва и Котор, бяхме и в Дубровник , а за последно бяхме в Сплит и Трогир и Плитвишките езера. Днес ще видим какво ще...