Archive for the tag 'Хърватия'

Ное. 02 2015

Балканска обиколка

Днес Йордан ще ни води през Балканите – по един от кратките, но все още непознати маршрути до Дубровник и обратно. Приятно четене: Балканска обиколка Пътепис за едно пътуване през Македония, Косово, Албания, Черна Гора, Хърватия, Босна и Херцеговина и Сърбия Идеята да напиша този пътепис ми хрумна още когато планирах пътуването, тъй като си […]

сеп. 09 2015

Пътуване из Европа с кола, 2015

Ели ще ни разкаже за тазгодишното ѝ пътуване с кола из Европа. Днес разбира се, е само кратката, обобщена версия, така че да се подразните и да чакате с нетърпение подробните части от пътеписа 😉 Приятно четене: Пътуване из Европа с кола обобщение и тийзър за пълната версия на пътеписа 🙂 Това беше първото ни […]

ян. 29 2015

Хърватия (4): Трогир

Средиземноморското пътешествие на Роси продължава към Трогир. Хърватската част от пътуването започнахме с Дубровник и центъра му, продължихме със Сплит, а  днес сме в Трогир Приятно четене: Хърватия част четвърта Трогир продължение на голямото пътуване От Янинското езеро и Метеора до Лаго Маджоре и Сакро Монте ди Орта автор: Росица Йосифова Трогир Уцелихме приказно […]

ян. 21 2015

Хърватия (3): Сплит – дворецът на Диоклециан

Средиземноморското пътешествие на Роси продължава към Сплит – Хърватия започнахме с Дубровник и центъра му, а днес сме в Сплит за двореца на Диоклециан Приятно четене: Хърватия част трета Сплит продължение на голямото пътуване От Янинското езеро и Метеора до Лаго Маджоре и Сакро Монте ди Орта автор: Росица Йосифова С бавна стъпка тръгнахме […]