Archive for the tag 'християни'

авг. 24 2015

Исламабад и Лахор (Пакистан – част 10 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в Исламабад, достигнахме Аботабад, тръгнахме по „магистралата“ Каракорум, за да стигнем митичната Долина на хунзите, която също подробно изследвахме. После направихме няколко […]

юни 16 2015

Гетсиманската градина и Кедрон

След хълма Скопий, обиколката ни из Йерусалим продължава към Гетсиманската градина и … най-скъпото гробище в света. Приятно четене: Гетсиманската градина и Кедрон Hortus Gethsemani част трета на Йерусалим и вечността, наречена Христос Още много и много куполи, камбанарии, минарета, кули, крепостни стени или просто сгради с характерна архитектура изпъкват от хълма Скопий – тази […]

юни 03 2015

Пакистан – град Мултан, Пенджаб (част 4 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, а миналия път навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан и оставихме нашите герои да нощуват в полицията. Днес – дано се измъкнат! 😉 Приятно четене: Пакистан Град Мултан Пенджаб част четвърта от През Азия на автостоп […]

юли 07 2014

Исфахан, Иран (5): Арменската катедрала Ванк

Продължаваме с обиколката на Цветан из иранския град Исфахан. Започнахме с храма на Заратустра, после разгледахме Петъчната джамия и най-големият от иранските кервансараи. Миналия път се запознахме с историята на християнството в Персия и Иран, а днес ще разгледаме арменската катедрала Ванк в Исфахан, с което ще завършим и нашата обиколка из този красив ирански град Приятно четене: […]