Етикети: храм

Еверест – Покхара, Непал 0

Непал през очите на един непланинар (2): Покхара, парапланерите и изгарянето на мъртъвци

С Диана продължаваме из Непал. Миналия път бяхме в Катманду и Саураха. Днес сме в Покхара, за да покараме парапланер и ще се върнем до Катанду, за да изгорим някой и друг мъртвец. Приятно...

Местни деликатеси – Банкок, Тайланд 0

Тайланд – Лаос – Камбоджа (1): Пристигане в Банкок

С Атанас тръгваме на пътешествие из Индокитай 🙂 Започваме с Банкок, приятно четене: Пристигане в Банкок част първа на Тайланд – Лаос – Камбоджа И сега ми трепва сърцето като ми замирише на Азия....

Голите сикхи в басейна – Багсу, Индия 5

Джунглата, Дарамсала и Байджнат (Индия – част 12 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в...

Златният храм в Амритсар – Пенджаб, Индия 6

Златният храм в Амритсар (Индия – част 11 от През Азия на автостоп)

Вила Адриана – Тиволи, край Рим 1

Вила Адриана в Тиволи (2)

Продължаваме с разходката на Цветан из Адриановата вила в Тиволи, край Рим – предишния път пристигнахме в Тиволи и вилата, а днес ще разгледаме навътре. Приятно четене: Извън Рим: Вила Адриана Тиволи, край Рим...

Вила Адриана, Рим 0

Вила Адриана в Тиволи (1)

Днешният пътепис ще ни води на вила. За малко щях да напиша „на вилата“, „на местото“, „на кунфу-то“, но се сетих, че вилата е римска, на Адриан 🙂 В Тиволи, край Рим 🙂 Приятно...