Archive for the tag 'Хофбройхаус'

ян. 23 2014

Mюнхенска бирена история – с призраци, бунт и атентат

Днес Цветан ще ни води до Мюнхен, но не чак толкова с днешния му светъл дех, колкото с товара, който носи този град. Историята е за това, да бъде прочетена. Приятно четене: Mюнхенска бирена история – с призраци, бунт  и атентат 1.Призраците и поводи да пием …Имало едно време край река Изар манастир. През 1158 […]

мар. 27 2012

Добре е, че мечтите ни не свършват (2): Мюнхен и Нойшванщайн

Продължаваме на европейската обиколка заедно с Неделчо. Започнахме с Блед и Залцбург, днес тръгваме към Мюнхен и Нойшванщайн. Приятно четене: Добре е, че мечтите ни не свършват… 2 част или защо вече искам да съм „селски лекар“ някъде в Бавария Пътят за Мюнхен ни връща отново най-напред на австрийска територия и едва тогава на магистралата […]

Ное. 27 2007

Германия (2) – На бира в Мюнхен по път за Шварцвалд

Продължаваме с пътуването на Веско из Германия. Началото — ето тук: Германия(1) Старата любов ръжда не хваща). Приятно четене: Германия част втора На бира в Мюнхен по път за Шварцвалд Германия II Hofbräuhaus Идеята да видим Шварцвалд се появи миналата година, когато в ръцете ми попадна книга на Gillian and John Souter: Класически пътеки в […]

Ное. 07 2007

Германия (1) Старата любов ръжда не хваща

Започваме един симпатичен пътепис, написан отедин симпатичен човек— Веско. Той разказва запътуването сиизГермания— Мюнхен иШварцвалд. Приятно четене: Германия част първа Старата любов ръжда нехваща Обичам Германия още отсамото начало. Преди време знаех немски ивсмътните емигрантски времена симислех чещесеустановимтам. Това небе писано— вятъра низавя вдалечни земи отвъд морета иокеани. Тепърва трябваше даучим нов чужд език инемския […]