Archive for the tag 'хотел'

апр. 05 2017

Термите на Каракалла в Рим

Днес Цветан ще ни води на баня с Пинк Флойд 😉 Приятно четене: Термите на Каракалла в Рим или на баня с Pink Floyd В една тиха лятна вечер в Римските бани (терми) във Варна гледах „Последната нощ на Сократ” от Стефан Цанев и след това се замечтах да се пренеса в термите на античният […]

апр. 01 2017

В Северен Кипър на купон

Ще ви разкажа как попаднах на Кипър за пръви път. Приятно четене: В Северен Кипър на купон Воколида и Бафра, Кирения и Гирне И онзи див копнеж по Филипините, по едрите звезди над Фамагуста… Началото на март – в София отново вали сняг, а Истанбул ни изпрати с онзи безкраен, ноемврийски по свойства и съдържанието […]

сеп. 29 2016

Хелзинки (5 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония. Днес пристигаме в Хелзинки. Приятно четене: Хелзинки част пета на През Източна Европа с джип […]

окт. 12 2015

Пътуване до Дубай

Published by under Дубай,Стоян

Днес Стоян ще ни води до Дубай – до един от най-бързо развиващите се градове в света. Приятно четене: Пътуване до Дубай – емирството на новото строителство, моловете и класациите „по-по-най“ „Ние, народът на Обединените арабски емирства, не знаем думата „невъзможно“, тя не съществува в нашия речник. Тази дума се използва само от мързеливите и […]