Archive for the tag 'хотел'

сеп. 29 2016

Хелзинки (5 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония. Днес пристигаме в Хелзинки. Приятно четене: Хелзинки част пета на През Източна Европа с джип […]

окт. 12 2015

Пътуване до Дубай

Published by under Дубай,Стоян

Днес Стоян ще ни води до Дубай – до един от най-бързо развиващите се градове в света. Приятно четене: Пътуване до Дубай – емирството на новото строителство, моловете и класациите „по-по-най“ „Ние, народът на Обединените арабски емирства, не знаем думата „невъзможно“, тя не съществува в нашия речник. Тази дума се използва само от мързеливите и […]

юли 10 2015

Куба, променящата се.

Днес ви представям един поглед към промените в Куба. Според мене, обаче, въпросът е: редно ли е да държим хора в резерват, само защото изглеждат живописно? Приятно четене: Куба, променящата се. О, Куба! – божествена природа, наивен социализъм, свещена простота!   Лято е. Сезонът на почивките. Най-доброто време да си отдъхнеш от смразяващия начин на […]

юли 02 2015

Абу Даби

Покрай пътуването си до Дубай, Зорница ще отскочи и до Абу Даби. Не съм съвсем сигурен, но мисля, че с нашия сайт за пръв път влизаме там . Приятно четене: Един ден в Абу Даби Денят беше отделен изцяло за Абу Даби, най-голямото емирство на ОАЕ Тръгнахме към 7:30 ч. от хотела и след като […]