Archive for the tag 'хостел'

юни 22 2015

Към малко познатата Беларус и всеизвестната Москва на 4 колела

Така се случи, че тази година няколко наши автора решиха да поемат към Белорусия и Русия. Днес, по повод включването на СССР в Антихитлеристката коалиция на 22 юни 1941г , ще минем по пътя на немската армия, дала повода за това съюзничество 😉 Приятно четене: Към малко познатата Белорусия и всеизвестната Москва на 4 колела […]

мар. 19 2015

Бале в Централна Америка (3): Бокас дел Торо в Панама

Published by under Бале,Панама

Продължаваме с приключенията на Бале из Централна Америка– започнахме с град Панама и Панамския канал, после бяхме в селцето Санта Фе, а днес сме в един световно-не-известен-в-България курортен остров  архипелаг – Бокас дел Торо. Приятно четене: Бокас дел Торо в Панама част трета на Бале в Централна Америка След като изкарахме два дена в Санта […]

мар. 11 2015

Бале в Централна Америка (2): Санта Фе в Панама

Published by under Бале,Панама

Продължаваме с централно-американските приключения на Бале – започнахме с град Панама и Панамския канал, днес отиваме на село, в провинцията. Приятно четене: Санта Фе в Панама част втора на Приключенията на Бале в Централна Америка След като се събудихме, запалихме колата и в най-отлично настроение тръгнахме по Панамерикана (прословутата трансамериканска магистрала) Провинцията на Панама доста […]

май 13 2014

Южна Африка – очаквай неочакваното (1): Йоханесбург

Започваме една обиколка из Южна Африка. Наш водач ще бъде Иван, а като за начало трябва да кацнем в Йоханесбург. Приятно четене: Южна Африка Очаквай неочакваното част първа Йоханесбург  Полетът, от Ханой до Йоханесбург, ни отне цяла вечност. В последния момент, точно преди прекачването ни от Хонконг, си проверихме мейла и това […]