Етикети: Лазурен бряг

Лазурен е – няма майтап

Канал дьо Миди, Франция 0

Лазурният бряг с деца (10 ден): Канал дьо Миди, Безие и Каркасон

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако,продължихме в Кан, Антиб и Ез, в Сен Тропе, Каси, Марсилия и Мартиг. Бяхме в Марсилия и замъка на граф Монте...

Canal de la Robine – Нарбон, Франция 3

Лазурният бряг с деца (8 ден): Монпелие, Пещерата на младите дами, Нарбон

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако, продължихме в Кан, Антиб и Ез, в Сен Тропе, Каси, Марсилия и Мартиг. Бяхме в Марсилия и замъка на граф...

Улиците на Сен Тропе, Франция 0

Лазурният бряг с деца (5 ден): Сен Тропе, Каси с каланките, Марсилия и Мартиг

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако, а за последно бяхме в в Кан, Антиб и Ез. Днес сме към Сен Тропе, Каси, Марсилия и Мартиг. Приятно...

Ботаническа градина – Ез, Франция 6

Лазурният бряг с деца (4 ден): Кан, Маринленд в Антиб и Ботаническата градина в Ез

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако. Днес сме на разходка в Кан, Антиб и Ез. Приятно четене: Ден 4, Кан, Маринленд в Антиб и Ботаническата градина...

Откриването на Европа(3) — или 7150 км и много приятели 2

Откриването на Европа(3) — или 7150 км и много приятели

Последна част на бай Кольовата обиколка на Европа (предишната част е тук>>>, а началото — ето тук>>>) Малко замаяни хващаме пътя за Барселона. Барселона. Шумен, голям, мръсен и смърди на баня /влага/ примесено с пури. Това е началото. Прави улици, перпендикулярни и уредени — еднопосочни. Всичко...

Езиков курс в Монпелие (1) Отиване

Комитата се записа на езиков курс в чудния френски град Монпелие, за което ще ни разкаже в следващите няколко дни. А започваме с най-гнусната част – пътуването с автобус от София до Франция. Приятно...