Archive for the tag 'Лазурен бряг'

юни 19 2017

Лазурният бряг с деца (5 ден): Сен Тропе, Каси с каланките, Марсилия и Мартиг

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако, а за последно бяхме в в Кан, Антиб и Ез. Днес сме към Сен Тропе, Каси, Марсилия и Мартиг. Приятно четене: Ден 5, Сен Тропе, Каси с каланките, Марсилия и Мартиг 02.07.2015 г. част пета на Лазурният бряг с деца Ден […]

май 15 2017

Лазурният бряг с деца (4 ден): Кан, Маринленд в Антиб и Ботаническата градина в Ез

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако. Днес сме на разходка в Кан, Антиб и Ез. Приятно четене: Ден 4, Кан, Маринленд в Антиб и Ботаническата градина в Ез 01.07.2015 г. част четвърта на Лазурният бряг с деца Ден 4, Кан, Маринеленд в Антиб, Ез 01.07.2015 г. Този […]

Ное. 01 2007

Откриването на Европа(3) — или 7150 км и много приятели

Последна част набай Кольовата обиколка наЕвропа (предишната част етук>>>, аначалото— ето тук>>>) Малко замаяни хващаме пътя заБарселона. Барселона. Шумен, голям, мръсен исмърди набаня /влага/ примесено спури. Това еначалото. Прави улици, перпендикулярни иуредени— еднопосочни. Всичко еясно. Изведнъж хоп— две гопресичат накестерме Диагонало иМеридиано. Ха! Посредата площад. Всичко вБарса или както тегопишат BCN ужизглежда нормално, напръв поглед. […]

окт. 19 2007

Езиков курс в Монпелие (4): Велопоход и плаж в Палавас

Комитата продължава с езиковия си курс в Монпелие – следобед обаче може да се ходи на плаж, до близкия Палавас. А до там се минава през блатата на Камарг. Приятно четене: Велопоход и плаж в Палавас Четвърти ден на Езиков курс в Монпелие четвърта част (предишната част е тук>>>, а началото – ето тук>>>) Днес […]