Етикети: Франция

Саркози е пич!

Картини – Националният център за изкуство и култура „Жорж Помпиду“, Centre national d’art et de culture Georges-Pompidou, известен като „Център Помпиду“, „Бобур център“ или, разговорно, „Бобур“ – Париж, Франция 0

Назад към Париж (6): Музеите на Париж

Продължаваме с пътуването на Вида и Павлина до Париж – започнахме с пътуването до Париж с влака, същинското посещение на Париж започна с Пале Роял и Айфеловата кула, продължи по улиците на Латинския квартал,...

Бистрото Le Consulat е на най-старата улица в Монмартър – Rue Norvins – Париж, Франция 2

Назад към Париж (4): Монмартър и мостовете на Париж (с кораб по Сена)

Продължаваме с пътуването на Вида и Павлина до Париж – започнахме с пътуването до Париж с влака, същинското посещение на Париж започна с Пале Роял и Айфеловата кула, улиците на Латинския квартал, Марé и...

Жирафи – Африкански резерват Сижан – Reserve Africaine de Sigeanе – Нарбон, Франция 1

Лазурният бряг с деца (9 ден): Африкански резерват Сижан, Грюисан

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако, продължихме в Кан, Антиб и Ез, в Сен Тропе, Каси, Марсилия и Мартиг. Бяхме в Марсилия и замъка на граф...

Canal de la Robine – Нарбон, Франция 3

Лазурният бряг с деца (8 ден): Монпелие, Пещерата на младите дами, Нарбон

С Форд до Западна Африка, 2017 (1): Резюме

Отново тръгваме на път заедно с Валентин. След като обикаляхме Азия с героичния му Опел и след миналогодишното пътуване от остров Кипър в посока Баренцово море, от днес потегляме с неговия Форд към западния...