Archive for the tag 'Франция'

сеп. 17 2017

С Форд до Западна Африка, 2017 (1): Резюме

Отново тръгваме на път заедно с Валентин. След като обикаляхме Азия с героичния му Опел и след миналогодишното пътуване от остров Кипър в посока Баренцово море, от днес потегляме с неговия Форд към западния край на Африка. Ако миналата година обиколихме пет спорни района, непризнати от световната общност (Северен Кипър, Абхазия, Крим, Донецката и Луганска […]

авг. 06 2017

Лазурният бряг с деца (6 ден): Марсилия и Замъкът Иф

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако, а продължихме в Кан, Антиб и Ез, а за последно – в Сен Тропе, Каси, Марсилия и Мартиг. Днес сме в Марсилия и замъка на граф Монте Кристо. Приятно четене: Ден 6, Марсилия и Замъкът Иф 02.07.2015 г. част шеста на […]

юни 19 2017

Лазурният бряг с деца (5 ден): Сен Тропе, Каси с каланките, Марсилия и Мартиг

Продължаваме пътуването на Тони из Лазурния бряг, което започнахме в Милано, Ница и Монако, а за последно бяхме в в Кан, Антиб и Ез. Днес сме към Сен Тропе, Каси, Марсилия и Мартиг. Приятно четене: Ден 5, Сен Тропе, Каси с каланките, Марсилия и Мартиг 02.07.2015 г. част пета на Лазурният бряг с деца Ден […]

май 19 2017

Viva la France за почивните дни (Фонтенбло и Море-сюр-Лоан)

Днес с Ирена ще се разходим из няколко романтични замъка в околностите на Париж. Приятно четене: Viva la France за почивните дни Фонтенбло, Барбизон, Море-сюр-Лоан и Vaux-le-vicomte Paris, mon amour, ама този път добре го подминахме и се посветихме на откриването на „потайностите“ около Париж. Та, мисълта ми е за Фонтeнбло – достатъчно близо до […]