Етикети: ферибот

Кораб платноход – Хелзинки, Финландия 5

До Хелзинки и обратно на ферибот (5 част на Екскурзия из Скандинавия)

Продължавме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, който после разгледахме подробно, продължихме към Осло и Берген в Норвегия, а за последно бяхме в Стокхолм. Днес от Стокхолм ще вземем...

Старият град на Стокхолм, Швеция 5

Стокхолм (4 част на Екскурзия из Скандинавия)

Продължавме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, който после разгледахме подробно, продължаваме към Осло и Берген в Норвегия, а днес вече сме в Стокхолм. Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия...

Пътуване до Немрут (Турция) с мотор 3

Пътуване до Немрут с мотор (1): От Варна до Памуккале

Тази седмица започваме още едно пътешествие с мотор – този път ще обикаляме Турция, а целта ни ще бъде Немрут. Като за начало ще посетим мотоциклетния фестивал CCC – Custom Cruiser Chopper край Денизли....

Трансфагарашан – Карпати, Румъния 8

През Трансфагарашан до Сибиу (Из Карпатите на мотор – 1 част)

Тази седмица ще започнем с мотори – Тони ще ни води на обиколка из Карпатите 🙂 Като за начало ще минем през прохода Трансфагарашан (ще се изпитваме за правилно и бързо произнасяне!), за да...

Хелзинки, Финландия 2

До Финландия на Голф (5): Хелзинки

Продължаваме по пътя за Финландия с Голфа на Иван. Започнахме с Румъния и Лвов в Украйна, продължихме през Белорусия, минахме през Москва, Новгород, Санкт Петербург и Виборг, а днес достигаме крайната си цел –...

Магията на гръцките острови (9 – 3): Остров Гавдос – най-южната точка на Европа 3

Магията на гръцките острови (9 – 3): Остров Гавдос – най-южната точка на Европа

Завършваме обиколката си из южните гръцки острови – бяхме Монемвасия и Елафонисос,  минахме през Китира, Антикитира и пристигнхме на Крит. Днес от Крит ще стигнем до най-южната суша на Европа – остров Гавдос. Приятно...

Китира, Антикитира и Крит (Магията на гръцките острови (9 серия – 2 част)

Продължаваме обиколката си из южните гръцки острови – минахме вече през Монемвасия и Елафонисос, а днес ще бъдем в Китира, Антикитира и ще пристигнем на Крит. Приятно четене: Магията на гръцките острови девета част...

Санторини (2): Скали, вулкани и таверни 2

Санторини (2): Скали, вулкани и таверни

Продължаваме с втората част на пътуването из Санторини с Влади. Предишния път гонихме най-красивия залез в света, а днес сме на обиколка из селата и островите наоколо. Приятно четене: Санторини част втора Скали, вулкани...

Санторини (1): В гонитба на залеза 3

Санторини (1): В гонитба на залеза

Влади ще ни води днес на романтичния Санторини – да видим дали наистина там е най-красивият залез или най-опасният вулкан на света. Приятно четене:   Санторини част първа В гонитба на залеза … Отново...

Корфу (3 – 4 ден): Керкира: Нощен живот и завръщане 8

Корфу (3 – 4 ден): Керкира: Нощен живот и завръщане

Днес ще продължим с втората половина на втория ден от пътуването Тони из Корфу – първият ден разказваше за пътя от София, през Игуменца до Дасия,в началото на втория се качихме до крепостта Ангелокастро, а...