Archive for the tag 'ферибот'

ян. 16 2017

Централна Турция и Кападокия (5 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Продължаваме пътешествието от Юг на Север с Форда на Валентин. След като разгледахме остров Кипър (Северен Кипър (турски), и Република Кипър (начало и продължение) днес слизаме от ферибота на турския бряг за да продължим през Централна Турция. Започваме от Средиземноморското крайбрежие, след което ще останем дълго време в Кападокия. Приятно четене: С Форд от Кипър […]

сеп. 29 2016

Хелзинки (5 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после и в Талин, Естония. Днес пристигаме в Хелзинки. Приятно четене: Хелзинки част пета на През Източна Европа с джип […]

сеп. 15 2016

От Рига до Талин (4 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига. Днес от Рига ще пристигнем в Талин, Естония. Приятно четене: От Рига до Талин в Естония част четвърта на През Източна Европа с джип Маршрут Рига-Талин-Хелзинки  […]

сеп. 09 2016

Крит – по следите на Минойците (1): Пирея

Тръгваме към Крит – за целта обаче, ще трябва да стигнем Пирея и да се качим на ферибот. Наш водач ще бъде Бистра 🙂 For English – press 1 😉 Приятно четене: Пирея част първа на Крит – по следите на Минойците Историята, която ще ти разкажа, драги читателю, започва през далечната (или не чак […]