Етикети: ферибот

В пустинята край Мелки, из Иран с мотор 3

Из Иран (6): Остров Кешм и пътят до Хоурбаф

Продължаваме пътуването из Иран с мотора на Борислав – в първата част прекосихме Турция, преминахме от граничния Базарган до средата на пустинята Дащ е Кявир, продължихме през пустинята кък лагера Чак-Чак, после през Язд...

Shahdad Desert Camp – о. Кешм, – пустиня Лут – Иран с мотор 2

Из Иран (5): От лагер Shahdad Desert Camp до о.Кешм

С Голф до Лондон 1

С Голф до Лондон (1)

Както казва авторът за себе си „бай ви Иван вече е английски аристократ“, а ние ще тръгнем с него. Приятно четене: С Голф до Лондон част първа Здравейте, любители на пътешествията! Този месец в...

Мушьоен – Молде, Норвегия 2

Мушьоен – Трондхайм – Молде (14 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме пътуване с джипа на Георги към нос Северен в Норвегия и назад. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига, а после...

Нарвик – Мушьоен, Норвегия 6

Нарвик – Мушьоен (13 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига,...

Корабчето току що беше отплувало за островния замък Къз Калеси и не се върна да ме вземе 5

Централна Турция и Кападокия (5 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Продължаваме пътешествието от Юг на Север с Форда на Валентин. След като разгледахме остров Кипър (Северен Кипър (турски), и Република Кипър (начало и продължение) днес слизаме от ферибота на турския бряг за да продължим...

Хелзинки, Финландия 9

Хелзинки (5 част на През Източна Европа с джип)

Фериботно пристанище Талин, Естония 6

От Рига до Талин (4 част на През Източна Европа с джип)

Продължаваме с джипа на Георги през Източна Европа на север към нос Северен в Норвегия. Започнахме с преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спряхме в Музея на авиацията в Кошице, през Полша пристигнахме в Рига. Днес от Рига ще...

Фарьорски острови 9

Фарьорските острови

Днес ще открием нова земя за нашия сайт! По пъту към Исландия, Любо ще ни разведе из Фарьорските острови. Приятно четене: От България до Исландия на 4 колела по шосе и по вода с...