Archive for the tag 'Фамагуста'

апр. 01 2017

В Северен Кипър на купон

Ще ви разкажа как попаднах на Кипър за пръви път. Приятно четене: В Северен Кипър на купон Воколида и Бафра, Кирения и Гирне И онзи див копнеж по Филипините, по едрите звезди над Фамагуста… Началото на март – в София отново вали сняг, а Истанбул ни изпрати с онзи безкраен, ноемврийски по свойства и съдържанието […]

сеп. 21 2016

Северен Кипър (2 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Днес започваме реално пътуването на Валентин из окупираните територии на Европа – започнахме с едно въведение в темата, а днес сме в Северен (турски) Кипър. Приятно четене: С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016 втора част Северен Кипър (a.k.a.Севернокипърска турска република*) „Има само един миг между миналото и бъдещето – именно той се нарича […]

юни 19 2014

Кипърски Великден

Днес Стян ще ни водина остров Кипър за тазгодишния Великден. Авторът още не знае, но с този разказ откриваме нова страна на нашия сайт – Северен Кипър. Приятно четене: Великден в Кипър Южен (гръцки) и Северен(турски) Кипър Тази година организирахме Великденско пътуване до Кипър, за да можем да открием морския сезон на […]