Archive for the tag 'Унгария'

Дек. 04 2015

Будапеща – светлините на града (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 7 част)

Продължаваме пътуване на Елена с кола из Европа – започнахме го със съветите и плановете, минахме през Загреб и Любляна, а и през Залцбург. После бяхме в Мюнхен и Вюрцбург, както в Прага и Братислава. Днес завършваме това пътуване със столицата на Унгария – Будапеща. Приятно четене: Будапеща – светлините на града седма част на Пътуване […]

Ное. 10 2015

За джуджетата на Вроцлав (Полша – 1 част)

Днес Деси ще ни води до Полша – като за начало ще разгледаме Вроцлав. Приятно четене: За джуджетата на Вроцлав и някои други градски обитатели в Полша част първа Вроцлав Магистрали и винетки След последните посещения на любимата ми Швейцария не бях пътешествала, което не значи, че ми е липсвало желание. Впоследствие възникна и необходимост […]

сеп. 09 2015

Пътуване из Европа с кола, 2015

Ели ще ни разкаже за тазгодишното ѝ пътуване с кола из Европа. Днес разбира се, е само кратката, обобщена версия, така че да се подразните и да чакате с нетърпение подробните части от пътеписа 😉 Приятно четене: Пътуване из Европа с кола обобщение и тийзър за пълната версия на пътеписа 🙂 Това беше първото ни […]

апр. 22 2015

Пътят към София (част 14 от „Из Русия с мотор“)

Днес завършваме пътуването с мотор след напускането на Русия. Започнахме с подготовката и визите, първия ден пропътувахме от София до Унгария, през втория – от Унгария стигнахме до Бяла Подляска в Полша, третият ден – това беше пътуването през Белорусия, което беше отделен пътепис през четвърти ден влязохме в Москва, тръгнахме пеша да разгледаме центъра […]