Archive for the tag 'Улан Уде'

юли 30 2017

Монголия: От Улан Уде до Улан Батор  или по пътя на чая при Чингиз хан

„Едно от удоволствията, свързани с пътуването, е да посещаваш нови градове и да се срещаш с нови хора“ е казал Чингиз хан, мисъл, с която на нашия сайт просто няма как да не се съгласим 🙂 За едно пътуване до паметника на монголският завоавател, ще и разкаже Цветан. Приятно четене: От Улан Уде до Улан […]

май 10 2017

Иволгински дацан, Улан Уде (Бурятия)

С Цветан заминаваме оттатук Байкал – днес той ще ни води до главния будистки манастир на Русия – Ивилгиснкия дацан. Приятно четене: Иволгински дацан, Улан Уде (Бурятия) Безсмъртният лама от Иволгинския дацан На 5555 км от Москва сред мъртвите сибирски полета е Иволгинският дацан – главният център на будизма в Русия Будисткият манастир (Тугэс Баясгалантай […]

юни 29 2015

От Улан Уде (Бурятия) до Байкал (част 7 от „С Опел до Японско море, през Монголия, и обратно“)

Продължаваме заедно с Валентин и опела му по пътя от Японско море и Владивосток към дома. На отиване в две резюмета успяхме да преминем от Румъния до Москва, както и през цяла Русия до границата с Монголия, минахме през Монголия на два етапа, за последно навлязохме в руския Далечен Изток и достигнахме целта – Японско […]

апр. 25 2015

От Владивосток до Чита (част 6 от „С Опел до Японско море, през Монголия, и обратно“)

Продължаваме заедно с Валентин и опела му по пътя към Японско море и Владивосток. В две резюмета успяхме да преминем от Румъния до Москва, както и през цяла Русия до границата с Монголия, минахме през Монголия на два етапа, за последно навлязохме в руския Далечен Изток и достигнахме целта – Японско море. Днес тръгваме обратно […]