Archive for the tag 'Тюйлери'

Ное. 24 2016

Пътуване до Париж (5): Представление в кабаре Лидо

Продължаваме заедно с Влади обиколката на Париж. По пътя спряхме във Виена, после пристигнахме във френската столица. , после тръгнахме из Париж. предишния път, освен Париж с Айфеловата кула, бяхме на представление в Мулен Руж и обиколихме замъците по река Лоара. Днес освен Монпарнас, ще посетим и кабарето Лидо. Приятно четене: Монпарнас и представление в […]

сеп. 29 2009

Последният ни ден в Париж

Продължаваме с пътеписа на Ренета за Париж. Пристигнахме Париж (ден първи), и продължихме през втория ден и третия ден в Париж. Сега тя ще ни разкаже за последния. Приятно четене:

Последният ни ден в Париж

започва отново от Шанз-Елизе.

На площад Конкорд са трибуните за финала на Тур дьо Франс, а зад тях е обелиска.

Площад Конкорд — Париж, Франция.

Пресичаме площада и влизаме в градините Тюйлери. Тук и в цял Париж дърветата са подкастряни от последовател на кубизма. Трима жандармеристи преминават по каменната настилка яздейки гордо красивите си коне. Докато вървим по алеите, по сандалите ми полепва бял прах. Замислям се, че за първи път откакто сме в Париж ги виждам мръсни. Вдигам поглед от обувките си и пред мен са стъклената пирамида и Лувъра.

Градините Тюйлери — Париж, Франция.

Четете по-нататътк >>>

сеп. 25 2007

Страсбург — Париж — Лоара и замъците — Залцбург

Благо днес ще ни води на автобусна екскурзия из Франция и замъците по Лоара. Приятно четене: Страсбург — Париж — замъците по Лоара — Залцбург Пак е пролет и пак сме на фирмена екскурзия. Този път на електората бяха предложени два варианта Копенхаген — Малмьо и Париж — Лоара. С квалифицирано мнозинство бе избран вторият […]