Archive for the tag 'Мармарис'

юли 29 2008

От Долината на пеперудите до Ефес (Обиколка на Турция с мотор – 3)

Днес ще продължим да обикаляме Турция с мотора и разказа на Георги. Оставихме го в Кападокия (Обиколка на Турция с мотор — Кападокия), а пътуването ни започна тук: Обиколка на Турция с мотор — първа част Приятно четене: Обиколка на Турция с мотор част трета От Долината на пеперудите до Ефес Събудих се в 8 […]

сеп. 04 2007

Почивка в Мармарис, Турция

Миналата година почивахме в хотел Сън Марис в Мармарис с ваучери, купени от България. Естествено в автобуса имаше хора пратени от най-различни туристически агенции. Не мога да се оплача нито пътуването, което беше с комфортен автобус, нито от хотела като цяло. В обявата имаше предостатъчно снимки, за да е наясно човек къде отива и какво […]

юли 26 2007

Почивка в Мармарис или с бай Ганьо на море:-)

Това ми е второ ходене в Мармарис, та не съм особено впечатлен, да не казвам, че не съм впечатлен изобщо; основната причина е, че бая ми ти бачовци са се усетили на тънканата в Турция (да, за около 400 кинта си 7 дни на ол инклузив и това ти включва всичко, просто е невъзможно, но […]