Етикети: Турция

Голяма страна с различни хора и още по-различен ландшафт

Пейзажи от пътя преди Анкара – През Турция към дома – Грузия: човек с мотоциклет 2

Грузия: човек с мотоциклет (11): През Турция към дома

Завършваме пътуването из Грузия с мотора на Владимир. Първият етап беше преходът през Турция, после влязохме в Грузия и спряхме в селцето Местия,направихме преход от Местия до Тбилиси,разгледахме Тбилиси, после поехме към Казбеги, наричан...

Пред Хопа. Планините, които се виждат пред моторът ми в далечината вече са в Грузия – Хипа, Турция на мотор 4

Грузия: човек с мотоциклет (1): През Турция след преврата

Започваме още едно пътуване към Грузия – този път с мотора на Владимир Чорбаджийски. Първият етап, както винаги е преходът през Турция. А авторът минава оттам броени дни след неуспешния опит за преврат миналата...

С Голф из Кавказ 4

С Голф из Кавказ (1): Турция и Южна Грузия

Започваме още едно пътуване из Кавказ – този път с голфа на Иван. Както е обичайно по този маршрут – тръгваме Турция към Грузия. Приятно четене: Турция и Южна Грузия част на първа на...

Кюрдска сватба – Мардин, Турция 4

Анадолската обиколка с кола (2): Мардин

Заедно с Домоседа продължаваме обиколката из Анадола – започнахме с Аксарай и Харан по пътя към Шанлъурфа и Гьобекли тепе, а днес сме в Мардин на кюрдска сватба, за да стигнем до Дара. Приятно...