Archive for the tag 'Трабзон'

юли 24 2014

Света София – Трабзон, Турция

Днес Цветан ще ни води до турския Трабзон, за да ни покаже тамошната джамия-църква-музей Света София. Приятно четене: Света София в Трабзон, Турция Черноморският град Трабзон е по известен у нас със силният си футболен отбор „Трабзонспор“, който се опитваше да привлече нашия Бербатов. Намира се на 2 дена път с автобус на „Метро“ от […]

авг. 31 2009

От Синоп до Агри (Из Турция на мотор, 2009г – 2 част)

Продължаваме с обиколката на Владича из Турция с мотор. Оставихме го в подстъпите на Синоп. Днес ще преминем от Синоп през Трабзон и Арзурум, за да стигнем до Агри. Приятно четене: Из Турция на мотор — 2009г част втора От Синоп до Агри 16 юни 2009 вторник (изминати 358 км) Тръгнахме към 9 часа. Преминахме меките пясъци без проблеми и изскочихме на асфалт. Преди това, обаче си поправих мотора. Шинирах тръбата с щанга от КТМ, която се оказа много подходяща за целта и затегнах всичко с тиксо, […]

мар. 18 2009

Довиждане, Тбилиси! Добре дошли в Кайзери! (Черноморска Турция, Грузия и Кападокия-6 част)

Продължаваме с пътуването на Росица из Турция. Започнахме с нея в Турция, за последно я оставихме в Гори, Грузия. Днес за последно ще разгледаме Тбилиси и ще се отправим към турския Кайзери. Приятно четене: Довиждане, Тбилиси! Добре дошли в Кайзери! Тбилиси на изпроводяк Последните часове в Тбилиси посвещаваме на разходка по брега на реката Кура; поглед върху сергиите на „антикварите“; снимане на къщи с очарователните балкони; заплесване по Народната библиотека… балкони, балкони,    Изпрати пътеписа като PDF […]

« Newer Entries - Older Entries »