Archive for the tag 'Трабзон'

апр. 24 2017

Армения и Грузия с Дачия (1): През Турция

Започваме едно пътуване из Армения и Грузия, заедно с Драган. Като първи етап ще минем 2000 км за 1 ден през Турция. Приятно четене: През Турция част първа на Армения и Грузия с Дачия Вече ми се насъбраха бая неразказани истории (Виетнам и Камбоджа, Индия през Оман, Нордкап през Чернобил), затова ще се опитам да […]

авг. 01 2014

Трабзон: халифатът и султан Ердоган

Продължаваме с разходката на Цветан из Трабзон – миналия път бяхме в музея Света София в града, а днес ще отидем на проправителствен митинг на министър-председателят Ердоган. Т.к. в разказа се разглеждат и политически въпроси или пък други, за които обичайният българин може да не знае, аз  добавих и малко повече уточнения от обикновено (маркирани […]

юли 24 2014

Света София – Трабзон, Турция

Днес Цветан ще ни води до турския Трабзон, за да ни покаже тамошната джамия-църква-музей Света София. Приятно четене: Света София в Трабзон, Турция Черноморският град Трабзон е по известен у нас със силният си футболен отбор „Трабзонспор“, който се опитваше да привлече нашия Бербатов. Намира се на 2 дена път с автобус на „Метро“ от […]

авг. 31 2009

От Синоп до Агри (Из Турция на мотор, 2009г – 2 част)

Продължаваме с обиколката на Владича из Турция с мотор. Оставихме го в подстъпите на Синоп. Днес ще преминем от Синоп през Трабзон и Арзурум, за да стигнем до Агри. Приятно четене: Из Турция на мотор — 2009г част втора От Синоп до Агри 16 юни 2009 вторник (изминати 358 км) Тръгнахме към 9 часа. Преминахме меките пясъци без проблеми и изскочихме на асфалт. Преди това, обаче си поправих мотора. Шинирах тръбата с щанга от КТМ, която се оказа много подходяща за целта и затегнах всичко с тиксо, […]