Archive for the tag 'Тиволи'

сеп. 03 2015

Вила Адриана в Тиволи (2)

Продължаваме с разходката на Цветан из Адриановата вила в Тиволи, край Рим – предишния път пристигнахме в Тиволи и вилата, а днес ще разгледаме навътре. Приятно четене: Извън Рим: Вила Адриана Тиволи, край Рим продължение Друго живописно място е била гората на свещенната долина Темпи (Vale of Tempe), където е ловувала богинята Артемида, пресечена от […]

сеп. 02 2015

Копенхаген и пътят към Осло (2 част на Екскурзия из Скандинавия)

Продължавме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, днес продължавам с датската столица и ще тръгнем към Осло. Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия част втора Ден четвърти – 01. 07 Копенхаген За днес имаме да гледаме Малката русалкa Закараха ни до там, направихме си снимки, аз пък направо си взех тениска […]

авг. 19 2015

Вила Адриана в Тиволи (1)

Днешният пътепис ще ни води на вила. За малко щях да напиша „на вилата“, „на местото“, „на кунфу-то“, но се сетих, че вилата е римска, на Адриан 🙂 В Тиволи, край Рим 🙂 Приятно четене: Извън Рим: Вила Адриана Тиволи, край Рим първа част Когато в ръцете ми попадна стария албум с репродукции на ,,Изгледи […]