Archive for the tag 'Тетово'

авг. 14 2015

Охрид (На автостоп из Балканите (1))

Започваме още един автостоп – този път така ще обиколим из Македония и Албания, а наш водач ще бъде Петър. Приятно четене: На автостоп из Балканите първа част Охрид Македония Не мога да опиша колко много очаквах датата 15 юли (вторник), деня на тръгването ни на балканско пътешествие изцяло на автостоп Имахме задачи, които свършихме […]

февр. 21 2006

Една весела компания в Македония: Охрид

Началото е Една весела компания в Македония – първа част Ето и продължението: Първи ден – Охрид Разсъмването посрещнахме около 7 километра преди Охрид на една опърпана бензиностанция. Освен опърпаната бензиностанция там имаше и една опърпана „Застава“, очевидно собственост на някой от служителите. Старичкият автомобилен парк в Македония се набива почти веднага в погледа. Очевидно […]

февр. 21 2006

Една весела компания в Македония!

Разказ на Коцето за пътуването му из Македония. Приятно четене: Пътуване към Охрид Потеглихме вечерта към границата. Автобусът взе 400-те километра до Охрид (част от които по магистрала) за чутовните 11 часа. Като пристигнахме около разсъмване, разбрахме че все пак сме подранили няколко часа (то бива презастраховане ама…!). Можеше да ни спрат в някое крайпътно […]