Archive for the tag 'тамада'

мар. 06 2017

Грузия и през Кавказка Русия (8 част на С Форд от Кипър до Баренцово море, 2016)

Започваме една Кавказка седмица, в която ще обърнем повечко внимание на страните от другата страна на Черно море. Започваме с продължението на пътешествието от Юг на Север с Форда на Валентин. В началото разгледахме остров Кипър(Северен Кипър (турски) и Република Кипър (начало и продължение). След това започнахме от Средиземноморското крайбрежие на Турция за да продължим […]

мар. 05 2009

Пътешествие в черноморска Турция, Грузия и Кападокия (4): Тбилиси, Гори и троглодитският град Уплисцикхе

Едно дълго очаквано продължение на пътуването на Росица из Турция и Грузия. Вече четохме началото Пътуване до черноморска Турция, Грузия и Кападокия (1), бяхме в Трабзон и Батуми, и последно я оставихме в Рустави и Телави. Днес ще продължим с Тбилиси и Гори. Приятно четене:

Тбилиси, Гори и троглодитският град Уплисцикхе

Пристигаме в Тбилиси на връх Великден.

Чакащите метрото не са много. Слизаме на спирката „Руставели“ и се натъкваме на паметника на Руставели, намиращ се в началото на булевард „Руставели“ — точно срещу един много джазов Макдоналдс и внушителната, но поовехтяла Академията на науките.

Поетът Шота Руставели

Искам сладолеееед!“

Обедно време е, хапваме по един сладолед, надничаме в двора на импозантната сграда на Академията. Дворчето е превърнато в полу-клошарска обител, красивите стъкла на една от вътрешните сгради са изпочупени.