Archive for the tag 'Тайланд'

май 05 2016

Остров Ко Чанг (Тайланд)

Мдаааа, да идем на едно райско място, а? Атанас ще ни води на по-малко известния от двата Ко Чанг в Тайланд – този, в Андаманско море. Приятно четене: Остров Ко Чанг (Тайланд) Толкова години минаха, но и сега като затворя очи го виждам ясно. Бял мъж почти удвоил Христовата възраст. Лежеше гол до кръста на […]

мар. 30 2016

Тайланд – Лаос – Камбоджа (1): Пристигане в Банкок

С Атанас тръгваме на пътешествие из Индокитай 🙂 Започваме с Банкок, приятно четене: Пристигане в Банкок част първа на Тайланд – Лаос – Камбоджа И сега ми трепва сърцето като ми замирише на Азия. Или като я видя на сън. И усещам свобода… и безгрижие… и безкрайна доброта… Много пъти си събирах мислено куфарите, понякога […]

апр. 17 2015

Къщата на Джим Томпсън в Банкок

Днес Цветан ще ни води до едно местенце в Банкок, за което съм абсолютни сигурен, че никога не сте чували 🙂 Удобен повод да разберем с какво толкова се занимават резидентите на ЦРУ по време на шпионските си мисии 😉 Приятно четене: Къщата на Джим Томпсън в Банкок Jim Tomphson house Резиденцията на ЦРУ „Грешка […]

ян. 09 2014

Хуа Хин – Дискретната и аристократична перла на Тайланд

Къде ми е глобалното затопляне биха казали някои тази зима – ами, ето го: заминаваме на топло в Тайланд. Искра ще ни покаже един от не много известните в китната ни родина тайландки курорти – Хуа Хин. Приятно четене: Хуа Хин Дискретната и аристократична перла на Тайланд   Пътуваме с такси от курорта Патая […]