Archive for the tag 'Сърбия'

Ное. 02 2016

За Балканите с любов

С Фори заминаваме за Косово – с него често пътуваме натам и винаги е приключение! Приятно четене: За Балканите с любов С мотор до Косово и Албания Всичко започна така. Седя си в сумрака насред главният международен път „Е н’ам си к’во си“ в края на България, в края на град Трън и в началото […]

Дек. 10 2015

Фори из Балканите (1): През Санджак за Черна гора

Фори отдавна не беше писал, затова сега с голямо удоволствие ви представям тазгодишното му пътешествие из Балканите. Приятно четене: През Санджак за Черна гора част първа на Фори из Балканите А бяхме млади… Естествено, звучи банално и клиширано. Но колкото и клишета да изпиша по темата, тя пак ще си е актуална! Не мога да […]

Ное. 02 2015

Балканска обиколка

Днес Йордан ще ни води през Балканите – по един от кратките, но все още непознати маршрути до Дубровник и обратно. Приятно четене: Балканска обиколка Пътепис за едно пътуване през Македония, Косово, Албания, Черна Гора, Хърватия, Босна и Херцеговина и Сърбия Идеята да напиша този пътепис ми хрумна още когато планирах пътуването, тъй като си […]

сеп. 09 2015

Пътуване из Европа с кола, 2015

Ели ще ни разкаже за тазгодишното ѝ пътуване с кола из Европа. Днес разбира се, е само кратката, обобщена версия, така че да се подразните и да чакате с нетърпение подробните части от пътеписа 😉 Приятно четене: Пътуване из Европа с кола обобщение и тийзър за пълната версия на пътеписа 🙂 Това беше първото ни […]