Archive for the tag 'Съвети за пътуване'

окт. 06 2016

Нордкап (нос Северен): Съвети за пътуване

В последно време се появиха няколко пътеписа за нос Северен (Нордкап) – най-северната точка на Европа. Днес Анри ще ни даде няколко съвета – къде-какво-как за едно пътуване до там. Приятно четене: Нордкап (нос Северен) Полезни съвети за пътуване През лятото на 2016 г. осъществих дългогодишната си мечта – да отида със собствен превоз до […]

авг. 12 2015

Германия на влак

Колкото и да не ви се вярва, но в последните години най-туристическата страна в Европа стана Германия (Оооо, Шан-з-Елизе! Не е Франция вече…) Днес Вили ще ни даде идеи и акъл как да се придвижваме из Германия с влак. Приятно четене: Германия на влак Съвети за пътуване с Deutsche Bahn в Германия Лятото се развихри, […]

юли 28 2015

Барселона – съвети за пътуване

Нашата приятелка Ан е подготвила малко съвети, препоръки и идеи как да идем и да се подвизаваме из Барселона. По нейна молба, специално подчертавам, че всичко тече, всичко се променя и да не се втелявате, ако при вашето пътуване до Барселона нещо, цена, маршрут или друго не съвпадат 100% с описаното в настоящите съвети за […]

май 19 2015

Дубай – впечатления

Published by under Дубай,Надди

Надди-то ще ни води на място горещо, прашно и пустинно – Дубай 😉 Представям ви впечатленията ѝ от една от най-богатите страни в света. Приятно четене: Дубай Впечатления В Дубай съм от около 2 седмици. Поне засега се очертава, че ме командироват тук за следващата година две. Може и да не е вярно и да […]