Archive for the tag 'сук'

окт. 12 2015

Пътуване до Дубай

Published by under Дубай,Стоян

Днес Стоян ще ни води до Дубай – до един от най-бързо развиващите се градове в света. Приятно четене: Пътуване до Дубай – емирството на новото строителство, моловете и класациите „по-по-най“ „Ние, народът на Обединените арабски емирства, не знаем думата „невъзможно“, тя не съществува в нашия речник. Тази дума се използва само от мързеливите и […]

юни 15 2015

Пътуване до Дубай – бъдещето днес (2): Сафари в пустинята и Стария Дубай

Продължаваме обиколката из Дубай – започнахме с фонтаните и Бурж Халифа, а днес отиваме на сафариу в пустинята и Стария Дубай. Приятно четене: Сафари в пустинята и Стария Дубай част втора Пътуване до Дубай бъдещето днес След разходката в мола се прибрахме в хотела за да се приготвим за сафари в пустинята Както Ви споделих, […]

февр. 03 2015

Изгубената Сирия (10): Правата улица на Дамаск

Спомените от предвоенна Сирия продължаваме и по стъпките на апостол Павел и по Правата улица в Дамаск – приятно четене: Правата улица на Дамаск част десета от Изгубената Сирия Мотахме се около час из сокаците на стария Дамаск наляво от портата Баб Кисан докато стигнем до следващата порта Източната или Портата на Слънцето. Тя е […]