Archive for the tag 'Стокхолм'

Дек. 18 2015

От Стокхолм през Малмьо, Германия и Будапеща (6 част на Екскурзия из Скандинавия)

Завършваме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, който после разгледахме подробно, продължихме към Осло и Берген в Норвегия, после бяхме в Стокхолм,а миналия път ходихме до Хелзинки. Днес ще тръгнем обратно към България Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия шеста част От Стокхолм през Малмьо, Германия и Будапеща назад Ден 11 – […]

окт. 22 2015

Плевенчани отвъд Полярния кръг (5): Нордкап, Рованиеми и Стокхолм

Заедно с нашите смели плевенчани по пътя на Север минахме през Словакия и Чехия, през Германия и Швеция, влязохме в Норвегия с Осло, Прейкестолен и Берген, а последния път пресякохме Полярния кръг и бяхме на островите Лофотен. Днес ще достигнем крайната точка на пътуването и най-северна на Европа – самия нос Северен 🙂 Приятно четене: […]

окт. 13 2015

Стокхолм (4 част на Екскурзия из Скандинавия)

Продължавме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, който после разгледахме подробно, продължаваме към Осло и Берген в Норвегия, а днес вече сме в Стокхолм. Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия част четвърта Стокхолм Поемаме към Стокхолм. Преминаваме през много тунели, доста дълги. Излизаме от последният и пред нас се разкрива Стокхолм […]

сеп. 15 2014

Към връх Кебнекайсе (Скандинавия – една осъществена мечта зад Полярния кръг (1))

Започваме една обиколка из Скандинавия заедно с Любо и както обикновено ще катерим най-високия местен връх зад Полярния кръг. Приятно четене: Скандинавия – една осъществена мечта зад Полярния кръг или По шосе до най-северната точка на Европа – Нордкап част първа Към връх Кебнекайсе през Дания и Швеция След едномесечно отлагане след завръщането от това […]