Archive for the tag 'Стара планина'

юни 19 2015

Из проходите на Стара планина с мотор (ден втори)

Днес Тони ще мине втората половина от старопланинските проходи – предишния път започнахме през Дюлинския проход, а завършихме в Златарица, от където тръгваме днес в посока запад. Приятно четене: Из проходите на Стара планина с мотор ден втори На следващата сутрин в неделя станахме към 6:00 ч., имаше какво да се оправя, а нямахме време […]

юни 12 2015

Из проходите на Стара планина с мотор (ден първи)

Днес Тони ще изпълни една отдавнашна моя мечта – ще тръгне с мотора да обиколи ВСИЧКИ старопланински проходи, или поне проходимите при … летни условия 😉 Тръгваме на път – започваме с проходите в източната част на Стара планина. Приятно четене: Из проходите на Стара планина с мотор ден първи ВЯТЪР ЕЧИ,БАЛКАН СТЕНЕ, САМ ЮНАК […]

дек. 06 2013

Към връх Ботев за един ден (4): На върха и надолу

Днес завършваме катеренето на връх Ботев заедно с Тони. В началото навлязаохме в парка Централен Балкан, стигнахме хижа Рай, а за последно тръгнахме по Тарзановата пътека. Днес вече ще покорим върха и ще се върнем надолу Приятно четене: Към връх Ботев за един ден част четвърта На върха и надолу Ето това късо и адски […]

« Newer Entries - Older Entries »