Етикети: Стара планина

Вазовата екопътека (Искърско дефиле) 0

Вазовата екопътека (Искърско дефиле)

Честито Освобождение, скъпи читателки и читатели. Честит рожден ден на Третата българска държава 🙂 Днес няма да ходим далеч от София – Василена ще ни води по Вазовата екопътека. Приятно четене: Мисля, че екопътеката...

Проходите на Стара планина 0

Из проходите на Стара планина с мотор (ден втори)

Днес Тони ще мине втората половина от старопланинските проходи – предишния път започнахме през Дюлинския проход, а завършихме в Златарица, от където тръгваме днес в посока запад. Приятно четене: Из проходите на Стара планина...

Проходите на Стара планина 5

Из проходите на Стара планина с мотор (ден първи)

Днес Тони ще изпълни една отдавнашна моя мечта – ще тръгне с мотора да обиколи ВСИЧКИ старопланински проходи, или поне проходимите при … летни условия 😉 Тръгваме на път – започваме с проходите в...

Към връх Ботев за един ден (4): На върха и надолу

Днес завършваме катеренето на връх Ботев заедно с Тони. В началото навлязаохме в парка Централен Балкан, стигнахме хижа Рай, а за последно тръгнахме по Тарзановата пътека. Днес вече ще покорим върха и ще се...

Към връх Ботев за един ден (3): Тарзановата пътека

Продължаваме с катеренето на връх Ботев заедно с Тони. В началото навлязаохме в парка Централен Балкан, после стигнахме хижа Рай, а днес ще тръгнем по Тарзановата пътека. Приятно четене: Към връх Ботев за един...