Archive for the tag 'СССР'

апр. 26 2011

Чернобил и Припят

Редовните читатели на нашия сайт са чели днешния пътепис, но събитието е от такъв мащаб, че напълно заслужава всяка година да го отбелязваме. Представям ви в оригиналния му вид пътеписа на Артемний Лебедев за посещението из останалото след аварията на Чернобилската АЕЦ.

Чернобил и Припят (на руски, превод не ви трябва)>>>

Чернобил

Чернобил, Киевска област, Украйна

апр. 18 2008

Пътуване до СССР през 1953г и след нея

В днешната рубрика Ретро ви представям спомените на Симеон от първото му пътуване до СССР през 1953г и от студентските му години, прекарани там. Четете, яко е: Пътуване до СССР през 1953г Като умря Сталин и завърших поморийската гимназия, взех матурата (никой не ни питаше да я има, или не!) и кандидатствах във ВИАС, където ме приеха в Архитектура и в СУ — за следване в чужбина. Инженерство. Приеха ме на двете места, но пред любовта избрах сметката — стипендия 72 рубли и Идеята — Великия СССР. И пътуваме 200 първокурсници […]

Ное. 30 2007

Пътуване до СССР, 1983г

Продължаваме спетъчната нирубрика Ретро— спомените низапредишни пътешествия: Пътуване до СССР, 1983г Първото миорганизирано мероприятие След като родителите сдве неголеми заплати меиздържаха като студент вСофия, едвали можеше дасипозволя някаква по-завързана екскурзия. Всъщност възможностите бяха Москва-Ленинград-Киев, за по-послушните дечица Будапеща или Прага. Няма как— минавам по„най-тънката лайстна“— влакова екскурзия на„Орбита“ Москва-Рига-Талин-Москва. Още съжалявам, ченесиизбрах Питер, това все […]