Archive for the tag 'смяна на караула'

окт. 22 2015

Плевенчани отвъд Полярния кръг (5): Нордкап, Рованиеми и Стокхолм

Заедно с нашите смели плевенчани по пътя на Север минахме през Словакия и Чехия, през Германия и Швеция, влязохме в Норвегия с Осло, Прейкестолен и Берген, а последния път пресякохме Полярния кръг и бяхме на островите Лофотен. Днес ще достигнем крайната точка на пътуването и най-северна на Европа – самия нос Северен 🙂 Приятно четене: […]

окт. 13 2015

Стокхолм (4 част на Екскурзия из Скандинавия)

Продължавме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, който после разгледахме подробно, продължаваме към Осло и Берген в Норвегия, а днес вече сме в Стокхолм. Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия част четвърта Стокхолм Поемаме към Стокхолм. Преминаваме през много тунели, доста дълги. Излизаме от последният и пред нас се разкрива Стокхолм […]

Дек. 09 2014

Лондон за ден (2): Обиколка на Лондон и концерт в О2 арена

Продължавам разказа си за късметлийското ми пътуване до Лондон тази година – започнах с вечерта на пристигането, а сега ще ви разкажа за деня, в който успяхме да пообиколим малко и да отидем на концерт на Il Divo. Приятно четене: Лондон за ден втора част Обиколка на Лондон и концерт в О2 арена Следващият […]