Archive for the tag 'Словакия'

авг. 24 2016

Музей на авиацията в Кошице, Словакия (2 част на През Източна Европа с джип)

По пътя към нос Северен в Норвегия, след преминаването на Трансфагарашан в Румъния, спираме в Музея на авиацията в Кошице. Приятно четене: Музей на авиацията в Кошице, Словакия част втора на През Източна Европа с джип Сутринта скокнахме що годе в нормално време – около 08:00 ч… Аз продължих битката с компютъра, а жената реши да се […]

Ное. 19 2015

Братислава – на бегом през моста (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 6 част)

Продължаваме пътуване на Елена с кола из Европа – започнахме го със съветите и плановете, минахме през Загреб и Любляна, а и през Залцбург. После бяхме в Мюнхен и Вюрцбург, както и Прага. Днес вече сме в Братислава. Приятно четене: Братислава – на бегом през моста част шеста на Пътуване из Европа с кола, 2015 […]

авг. 11 2015

До Финландия на Голф (8): През Словакия и Сърбия

Започваме връщането от Финландия с Голфа на Иван. Започнахме с Румъния и Лвов в Украйна, продължихме през Белорусия, минахме през Москва, Новгород, Санкт Петербург и Виборг, после достигаме крайната си цел – Хелзинки във Финландия, след което поехме назад – първо през Естония, Латвия и Литва, а за последно минахме през Полша. Днес през Словакия […]

апр. 09 2015

През Словакия към Дебрецен в Унгария (част 13 от „Из Русия с мотор“)

Продължаваме пътуването към дома с мотор след напускането на Русия. Започнахме с подготовката и визите, първия ден пропътувахме от София до Унгария, през втория – от Унгария стигнахме до Бяла Подляска в Полша, третият ден – това беше пътуването през Белорусия, което беше отделен пътепис през четвърти ден влязохме в Москва, тръгнахме пеша да разгледаме […]