Archive for the tag 'Скала Ересос'

Дек. 21 2009

Остров Лесбос

Днес ще идем за малко на топло, за да видим съветите и идеите на Владича за пътуване до остров Лесбос. Приятно четене:

От 18 до 22 септември аз и трима мои приятели направихме една екскурзия до остров Лесбос в Гърция. Бяхме общо четирима с четири мотора.

Части от Айвалък, острови и заливи

Понеже остров Лесбос се намира, на около 50 км срещу турското крайбрежие минахме през Турция и от град Айвалък хванахме ферибот за Лесбос. Това е по-краткият и бърз път за този остров, от колкото да се минава през Гърция. Посоката от Капитан Андреево е Одрин, Хавса, Узункюпрю, Кешан и при Ецеаба и Чанаккале през Мраморно море се влиза в Азия. Ферибота там е 8 лири за човек с мотор. След това по крайбрежието се кара в посока Измир през Едремит до Айвалък. Това са, около 600 км от Капитан Андреево.

авг. 22 2006

Почивка на остров Лесбос – част 2

Лесбос, Гърция Първа част е ето тук: Почивка на остров Лесбос(1), а сега четете Част 2: Из Лесбос Малко за географията на Лесбос. Практически цялата територия на третия по големина гръцки остров е заета от планини и възвишения. На Юг и Изток височината им не е голяма – обрасли с хвойнови гори и със засадени […]