Archive for the tag 'Синая'

Дек. 29 2015

Есенни открития (3): Турда, Алба Юлия, Бран и Синая

Завършваме пътуването с мотор през Карпатите. С Борислав първо стигнахме Кирлибаба, после тръгнахме към Клуж, а днес тръгваме към Турда, Алба Юлия, Бран и Синая Приятно четене: Есенна Румъния част трета Турда, Алба Юлия, Бран и Синая Понеделник. Клуж Напока – Алба Юлия – Бран 350 km Когато се излюпихме, навън още валеше. Въпреки това трябваше да се приготвяме и да […]

3 responses so far

Авг. 06 2012

Нашият уикенд в Румъния 2012 (2): Брашов

Днес ще завършим уикенда на Ралица в Румъния. Започнахме със замъка Бран, а днес ще минем през Брашов. Приятно четене: Нашият уикенд в Румъния 2012 част втора Брашов На следващата сутрин се сбогувахме към 8 ч с нашите любезни домакини и след като не забравихме да си вземем по една визитка от тях се отправихме […]

5 responses so far

Юли 25 2012

Нашият уикенд в Румъния 2012 (1): Бран и Дракула

Днес ще посетим комшиите оттатък Дунава – Ралица ще ни води из Румъния за един дълъг уикенд.  Приятно четене: Нашият уикенд в Румъния 2012 начало Бран и Дракула Решаваме и ние да посетим Румъния. Участници в приключението – аз – Ралица, съпругът ми- Валентин и двамати ми сина –Ивайло на 11г и Момчил на 17г […]

10 responses so far

Авг. 17 2011

Румъния – от върха на планината до недрата на Земята

По моторите! Газ към Румъния! 🙂 Петя ще ни покаже впечатленията си от една от най-красивите страни в Европа. Приятно четене: Вътрешната картина на едно пътуване във външния свят: Румъния – от върха на планината до недрата на Земята Вече знаем имената си. Известно ни е, кой с какво се занимава. Остават и непроменени неща […]