Archive for the tag 'Силистра'

февр. 08 2018

До Равена от Силистра – пътят на Флавий Аеций

Днес ще посетим един изветсен силистренец – всъщност едва ли известен в Силистра, но в историята на Рим е известен като Последният римлянин – Флавий Аеций. Наш водач ще бъде Цветан. Приятно четене: До Равена от Силистра или пътят на последния римлянин Флавий Аеций Чао, Венеция! Влакът потегля в 7:54 от Венеция Местре за Болоня, […]

юни 10 2014

Украйна на мотор,2013(12): През Румъния към дома

Днес завършваме обиколката из Украйна с мотора на Антон. В първата част стигнахме до Молдова, после влязохме в Украйна и през Болград стигнахме до Одеса, посетихме Катакомбите на Одеса, разгледахме центъра на Одеса, отидохме до Музея за восъчните фигури в Одеса, а така също и на руска баня, стигнахме до Любимовка на Крим, и Балаклава […]

юли 22 2011

Силистра, Сребърна и околностите

Пътеписът днес ще ни заведе отново до един от краищата (в буквален смисъл) на България. Мира ще ни покаже Силистра, Дунав и околностите. Приятно четене: Силистра, Сребърна и околностите Там, където Дунав напуска България Точно 375 км преди Дунав да образува прекрасната си делта и да се влее в Черно море, той напуска България и […]