Archive for the tag 'Сибиу'

февр. 11 2018

Румъния с мотор (2): Сибиу

Продължаваме из Румъния с мотора на Емо. Започнахме с прохода Трансалпина в Карпатите, а днес ще слезем до Сибиу. Приятно четене: Сибиу част втора на Румъния с мотор Ден втори Ставаме сутрина и след кафе и кратка оперативка решаваме, че целта за деня е Сибиу. Обаче бензина няма да ни стигне до там. Естествено, най-близката […]

ное. 12 2015

Сибиу (Из Карпатите на мотор – 3 част)

Продължаваме мотоциклетната си обиколка из Караптите и Трансилвания заедно с Тони. Първия ден минахме през прохода Трансфагарашан и спряхме вечерта в Сибиу. В първата половина на втория ден бяхме солната мина в Турда и започнахме обиколката си на крепостта (цитаделата) Алба Каролина в градчето Алба Юлия, която ще продължим днес (през втората половина на втория […]

сеп. 28 2015

През Трансфагарашан до Сибиу (Из Карпатите на мотор – 1 част)

Тази седмица ще започнем с мотори – Тони ще ни води на обиколка из Карпатите 🙂 Като за начало ще минем през прохода Трансфагарашан (ще се изпитваме за правилно и бързо произнасяне!), за да стигнем един от много красивите графове на Румъния – Сибиу. Приятно четене: През Трансфагарашан до Сибиу част първа на Из Карпатите […]

май 13 2015

До Финландия на Голф (1): Румъния и Украйна (Лвов)

Започваме отново пътепис за Източна Европа – този път ще бъдем голфаджии, крайната ни цел ще бъде Финландия, а наш водач – Иван. Тръгваме за Румъния, а първата ни спирка ще бъде в украинския Лвов. Приятно четене: Румъния и Украйна (Лвов) част първа на До Финландия на Голф Кръстих своя пътепис така с хумористична цел, […]