Етикети: село

Жени, Малави 0

Малави – на лов за вещици

Отдавна не бяхме пътували с Петя и Иван – днес с тях сме в Малави. Приятно четене: Малави – на лов за вещици Достигайки границата с Малави се подредихме чинно на опашка пред поредната...

С теснолинейката до Банско 0

С теснолинейката до Банско

Днес отново се качваме на влака и тръгваме с теснолинейката към Банско. Приятно четене: С родопската теснолинейка до Банско Пътуването с кола от София до Банско ми е детайлно познатo и зиме, и лете....

Граница с оргада – Странджа с велосипед 1

Тур дьо Странджа или колоездене по граничната бразда

Заедно със Стоян, днес ще обиколим из Странджа с велосипед. Приятно четене: Тур дьо Странджа или колоездене по граничната бразда Много често една случайна среща може да доведе до интересни последици. Една зимна сутрин...

село Тропоя, Албания 2

Фори из Балканите (3): Албания: На гости на ходжата

Фори продължава пътешествието си из Балканите, което започна със Санджак и Черна гора и премина към Косово. Днес сме в Албания – при ходжата на село Тропоя. Приятно четене: Албания – На гости на ходжата част...

Проходът Конгмару Ла – 5200 м – Хималаи, Индия 6

Манастирът Хемис в Хималаите (Индия – част 14 от През Азия на автостоп)

Продължаваме заедно с Маргарита и Георги в пътуването им през Азия – започнахме с прекосяване на Турция, минахме през Иран, навлязохме в Пакистан, провинция Бeлуджистан , минахме през град Мултан, провинция Пенджаб, спряхме в...

Висящият мост в село Хосейни – – Долина на хунзите, Каракорум – Пакистан 11

Долината на хунзите (Пакистан – част 8 от През Азия на автостоп)

Малави 8

Малави

Откриваме нова за нашия сайт страна – Малави. Там ще ни води Христинка 🙂 Приятно четене: Малави Неповторимата Африка Не съм си представяла,че ще стигна до Африка и то на гости на дъщеря си....

Бале в Централна Америка (3): Бокас дел Торо в Панама 15

Бале в Централна Америка (3): Бокас дел Торо в Панама

Продължаваме с приключенията на Бале из Централна Америка– започнахме с град Панама и Панамския канал, после бяхме в селцето Санта Фе, а днес сме в един световно-не-известен-в-България курортен остров  архипелаг – Бокас дел Торо....