Archive for the tag 'Седемте рилски езера'

юли 18 2014

Рила – в търсене на щастието

Днес Деси ще търси щастието в Рила. Приятно четене: Рила – в търсене на щастието Незабравим се оказа уикендът за нашата група от млади и стари пътешественици, с които нарамихме раниците и тръгнахме към Рила, за да разкрием нейните тайни и видим с очите си красивите й възвишения. Цял автобус туристи от село Коиловци, взеха […]

ян. 18 2013

По високопланинските пътеки на Рила (дни 1 до 3)

Пътеписът ни днес ще ни води на няколкодневен преход в Рила. Стамен нарамва раницата и леви-десни тръгва по местата, където може би никога няма да се строи. Надяваме се, поне 🙂 Приятно четене: По високопланинските пътеки на Рила от първи до трети ден Този преход бе замислен и подготвен месеци преди лятото, още в мразовитите […]

ян. 21 2010

На път из България (Рила и Родопите)

Днес ще пообиколим Родопите и Рила. Ренета ще ни разведе първо из Велинград, после ще продължим към Юндола, Белмекен и Седемте рилски езера. Приятно четене: На път из България За да се възползваме от последните хубави, есенни дни с Георги, а в последствие и Милена, Калоян и малкия им син направихме кратко пътуване. Основната ни […]

Ное. 21 2008

Голямата рилска … навалица

„Какво, Швейцария ли?“ би възкликнал един наш велик предшественик. Не че там е лошо (пази, Боже!), но днес ще обърнем внимание на планината, наречена от друг наш велик предшественик Великата рилска пустиня. И така, по стъпките на класиците, приятно четене: Голямата рилска … навалица До седемте рилски езера Великата Рилска пустиня се отлага за следващия […]